TELEZDROWIE

Pakiet medyczny

dla osób od 18 do 55 roku życia

Pakiet medyczny
już od 12 zł/miesiąc

Uzupełnij ochronę, wybierając pakiet TELEZDROWIE!

Opieka medyczna dostępna zawsze, gdy jej potrzebujesz

  • Nielimitowane e-konsultacje z lekarzem podstawowej opieki zdrowotnej oraz lekarzami nawet 13 specjalizacji (w zależności od wybranego wariantu).
  • Krótki czas oczekiwania na poradę – nawet do 4 godzin z lekarzem POZ i maksymalnie 3 dni robocze do specjalisty online.
  • Szybkie terminy wizyt stacjonarnych – od 3 do 5 dni roboczych, w zależności od specjalizacji.
  • Badania diagnostyczne i laboratoryjne – zgodnie z zakresem wybranego wariantu.

Kto może skorzystać?

Osoby w wieku od 18 do 55 roku życia

Dostępne warianty i składki

Jak kupić pakiet medyczny Telezdrowie?

Jesteś nowym klientem?
Skorzystaj z pakietu Telezdrowie w 5 prostych krokach:


  • Wybierz wariant ubezpieczenia na życie (wiek 18–55 lat) – zapoznaj się z ofertą i zdecyduj, który poziom ochrony Ci odpowiada.
  • Wypełnij deklarację przystąpienia – wydrukuj formularz, zaznacz wybrany wariant oraz opcję „Pakiet Telezdrowie”, podpisz.
  • Prześlij dokumenty – skan deklaracji wyślij na adres: biuro@psusigma.pl, a oryginał pocztą na nasz koszt na adres: PSU SIGMA, ul. Kasprowicza 1, 32-600 Oświęcim.
  • Dokonaj pierwszej wpłaty – dane do przelewu otrzymasz po zarejestrowaniu dokumentów.
  • Korzystaj z pakietu medycznego od 1-go dnia kolejnego miesiąca – umawiaj wizyty lekarskie i korzystaj z pomocy medycznej online i stacjonarnie.

Masz już ubezpieczenie w PSU Sigma?
Dodaj pakiet Telezdrowie w 4 prostych krokach:


  • Wypełnij deklarację zmiany – wydrukuj formularz, zaznacz w nagłówku „Deklaracja zmiany”, wskaż wybrany pakiet Telezdrowie, uzupełnij część B i podpisz dokument.
  • Prześlij dokumenty – skan deklaracji wyślij na adres: biuro@psusigma.pl, a oryginał pocztą na adres: PSU SIGMA, ul. Kasprowicza 1, 32-600 Oświęcim.
  • Dokonaj wpłaty składki – po otrzymaniu potwierdzenia wraz z blankietem wpłat, opłać łączną składkę uwzględniającą pakiet Telezdrowie.
  • Korzystaj z pakietu medycznego od 1 dnia kolejnego miesiąca – umawiaj wizyty lekarskie i korzystaj z pomocy medycznej online i stacjonarnie.

Zakres oferty i dostępne placówki

Zapoznaj się z ofertą

Zobacz dostępne placówki

Jak umówić się na wizytę?

Zobacz materiał wideo o pakiecie Telezdrowie

Wybrane zagadnienia

  • Jak skorzystać z Portalu Pacjenta po raz pierwszy?

    Aby skorzystać z e-konsultacji za pośrednictwem Portalu należy założyć konto Pacjenta pod adresem https://warta.telemedi.com.

    Do założenia konta konieczne jest:
    – uzupełnienie danych wymaganych przez Portal Pacjenta operatora, w szczególności, kod vouchera
    – zaakceptowanie regulaminów operatora dostępnych na Portalu Pacjenta.

  • Umówiono e-konsultację. I co dalej?

    Konsultacja jest potwierdzana przez e-mail i SMS – jeśli Pacjent umawia się pierwszy raz, otrzyma w wiadomości potwierdzającej link do zaakceptowania regulaminu (może to zrobić po zalogowaniu się na konto Pacjenta lub telefonicznie – przed konsultacją zadzwoni IVR z prośbą o akceptację regulaminu).

    Na 60 i 10 minut przed rozpoczęciem Ubezpieczony dostaje SMS z przypomnieniem o konsultacji.

    Reszta zależy od wybranego kanału kontaktu z lekarzem:
    – jeżeli umówiona została konsultacja telefoniczna – należy oczekiwać na telefon od lekarza.
    – jeżeli wybrany został czat albo wideo, należy zalogować się na Portal Pacjenta. Po zalogowaniu pojawia się umówiona konsultacja, należy kliknąć „wejdź” i otworzyć okno konsultacji, gdzie o umówionej godzinie będzie czekał lekarz.

    W oknie konsultacji na Portalu Pacjenta, niezależnie czy konsultacja odbywa się telefonicznie czy w ramach czatu/wideo, można załączyć przed e-wizytą dokumentację do analizy dla lekarza.

    Konsultacja trwa zwykle 10–15 minut.

  • Skąd wziąć KOD VOUCHERA?

    Dla Ubezpieczonego oraz współubezpieczonych kodem vouchera jest numer PESEL Ubezpieczonego, a w przypadku obcokrajowców jest to seria i numer dokumentu tożsamości wskazanego przez Ubezpieczonego w deklaracji przystąpienia.

  • Jak wskazać współubezpieczonych do pakietu Telezdrowie?

    Odpowiedzialność wobec współubezpieczonych rozpocznie się w dniu po wskazaniu ich za pośrednictwem Portalu Pacjenta (warta.telemedi.com) albo podczas rozmowy z konsultantem na infolinii pod numerem telefonu 222 722 722.

Masz pytania?

telefon+48 338 429 666

telefonbiuro@psusigma.pl

Kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Dowiedz się jak zmienić dane

338 429 666

Zadzwoń teraz

Oddzwonimy do Ciebie

Zamów rozmowę