TELEZDROWIE
Opieka medyczna dostępna zawsze, gdy jej potrzebujesz
- Nielimitowane e-konsultacje z lekarzem podstawowej opieki zdrowotnej oraz lekarzami nawet 13 specjalizacji (w zależności od wybranego wariantu).
- Krótki czas oczekiwania na poradę – nawet do 4 godzin z lekarzem POZ i maksymalnie 3 dni robocze do specjalisty online.
- Szybkie terminy wizyt stacjonarnych – od 3 do 5 dni roboczych, w zależności od specjalizacji.
- Badania diagnostyczne i laboratoryjne – zgodnie z zakresem wybranego wariantu.
Kto może skorzystać?
Osoby w wieku od 18 do 55 roku życia
Dostępne warianty i składki
Telezdrowie
- e-konsultacje lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej (nielimitowane) internista, pediatra, lekarz rodzinny
- e-konsultacje lekarzy specjalistów (nielimitowane) alergolog, chirurg ogólny, dermatolog, endokrynolog, ginekolog, kardiolog, ortopeda, urolog, neurolog (9 specjalizacji)
Telezdrowie Plus
- e-konsultacje lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej (nielimitowane) internista, pediatra, lekarz rodzinny
- e-konsultacje lekarzy specjalistów (nielimitowane) alergolog, chirurg ogólny, dermatolog, endokrynolog, ginekolog, kardiolog, ortopeda, urolog, neurolog, gastrolog (10 specjalizacji)
- Badania laboratoryjne (nielimitowane, wykonywane na podstawie skierowania lekarskiego) (8 rodzajów badań)
Wariant Dla Dwojga obejmuje opieką Ubezpieczonego oraz małżonka/partnera albo dziecko – w zależności od decyzji Ubezpieczonego.
Telezdrowie Premium
- e-konsultacje lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej (nielimitowane) internista, pediatra, lekarz rodzinny,
- e-konsultacje lekarzy specjalistów (nielimitowane) alergolog, chirurg ogólny, dermatolog, endokrynolog, ginekolog, kardiolog, ortopeda, urolog, neurolog, gastrolog, laryngolog, okulista, onkolog (13 specjalizacji)
- e-konsultacje z lekarzem psychiatrą (4 e-konsultacje dla dorosłych w ciągu roku polisowego)
- konsultacje stacjonarne lekarzy (łącznie 4 konsultacje w ciągu roku polisowego) alergolog, chirurg ogólny, dermatolog, endokrynolog, ginekolog, kardiolog, ortopeda, urolog, neurolog, gastrolog, laryngolog, okulista, onkolog (13 specjalizacji)
- Badania laboratoryjne i diagnostyczne (nielimitowane, wykonywane na podstawie skierowania lekarskiego) (14 rodzajów badań)
- Zabiegi ambulatoryjne (nielimitowane)
Wariant Dla Rodziny zapewnia opiekę wszystkim dzieciom Ubezpieczonego (także przysposobionym), bez względu na ich liczbę – w ramach jednej składki.
Jak kupić pakiet medyczny Telezdrowie?
Jesteś nowym klientem?
Skorzystaj z pakietu Telezdrowie w 5 prostych krokach:
- Wybierz wariant ubezpieczenia na życie (wiek 18–55 lat) – zapoznaj się z ofertą i zdecyduj, który poziom ochrony Ci odpowiada.
- Wypełnij deklarację przystąpienia – wydrukuj formularz, zaznacz wybrany wariant oraz opcję „Pakiet Telezdrowie”, podpisz.
- Prześlij dokumenty – skan deklaracji wyślij na adres: biuro@psusigma.pl, a oryginał pocztą na nasz koszt na adres: PSU SIGMA, ul. Kasprowicza 1, 32-600 Oświęcim.
- Dokonaj pierwszej wpłaty – dane do przelewu otrzymasz po zarejestrowaniu dokumentów.
- Korzystaj z pakietu medycznego od 1-go dnia kolejnego miesiąca – umawiaj wizyty lekarskie i korzystaj z pomocy medycznej online i stacjonarnie.
Masz już ubezpieczenie w PSU Sigma?
Dodaj pakiet Telezdrowie w 4 prostych krokach:
- Wypełnij deklarację zmiany – wydrukuj formularz, zaznacz w nagłówku „Deklaracja zmiany”, wskaż wybrany pakiet Telezdrowie, uzupełnij część B i podpisz dokument.
- Prześlij dokumenty – skan deklaracji wyślij na adres: biuro@psusigma.pl, a oryginał pocztą na adres: PSU SIGMA, ul. Kasprowicza 1, 32-600 Oświęcim.
- Dokonaj wpłaty składki – po otrzymaniu potwierdzenia wraz z blankietem wpłat, opłać łączną składkę uwzględniającą pakiet Telezdrowie.
- Korzystaj z pakietu medycznego od 1 dnia kolejnego miesiąca – umawiaj wizyty lekarskie i korzystaj z pomocy medycznej online i stacjonarnie.
Zakres oferty i dostępne placówki
Jak umówić się na wizytę?
Portal Pacjenta

- Portal Pacjenta daje możliwość:
umawiania, odwoływania i odbywania e-konsultacji (chat, wideokonferencja) dostępu do historii leczenia, dokumentacji medycznej, zaleceń lekarskich, wyników badań - Portal Pacjenta dostępny jest pod adresem: warta.telemedi.com
Infolinia

- Infolinia Warta Telezdrowie umożliwia:
umawianie i odwoływanie e-konsultacji, wizyt stacjonarnych i badań - pełne wsparcie informacyjne
- Infolinia jest dostępna codziennie:
od 8.00 do 23.00 w dni robocze oraz od 8.00 do 20.00 w soboty, niedziele i święta.
Zobacz materiał wideo o pakiecie Telezdrowie
Wybrane zagadnienia
- Jak skorzystać z Portalu Pacjenta po raz pierwszy?
Aby skorzystać z e-konsultacji za pośrednictwem Portalu należy założyć konto Pacjenta pod adresem https://warta.telemedi.com.
Do założenia konta konieczne jest:
– uzupełnienie danych wymaganych przez Portal Pacjenta operatora, w szczególności, kod vouchera
– zaakceptowanie regulaminów operatora dostępnych na Portalu Pacjenta. - Umówiono e-konsultację. I co dalej?
Konsultacja jest potwierdzana przez e-mail i SMS – jeśli Pacjent umawia się pierwszy raz, otrzyma w wiadomości potwierdzającej link do zaakceptowania regulaminu (może to zrobić po zalogowaniu się na konto Pacjenta lub telefonicznie – przed konsultacją zadzwoni IVR z prośbą o akceptację regulaminu).
Na 60 i 10 minut przed rozpoczęciem Ubezpieczony dostaje SMS z przypomnieniem o konsultacji.
Reszta zależy od wybranego kanału kontaktu z lekarzem:
– jeżeli umówiona została konsultacja telefoniczna – należy oczekiwać na telefon od lekarza.
– jeżeli wybrany został czat albo wideo, należy zalogować się na Portal Pacjenta. Po zalogowaniu pojawia się umówiona konsultacja, należy kliknąć „wejdź” i otworzyć okno konsultacji, gdzie o umówionej godzinie będzie czekał lekarz.
W oknie konsultacji na Portalu Pacjenta, niezależnie czy konsultacja odbywa się telefonicznie czy w ramach czatu/wideo, można załączyć przed e-wizytą dokumentację do analizy dla lekarza.
Konsultacja trwa zwykle 10–15 minut. - Skąd wziąć KOD VOUCHERA?
Dla Ubezpieczonego oraz współubezpieczonych kodem vouchera jest numer PESEL Ubezpieczonego, a w przypadku obcokrajowców jest to seria i numer dokumentu tożsamości wskazanego przez Ubezpieczonego w deklaracji przystąpienia.
- Jak wskazać współubezpieczonych do pakietu Telezdrowie?
Odpowiedzialność wobec współubezpieczonych rozpocznie się w dniu po wskazaniu ich za pośrednictwem Portalu Pacjenta (warta.telemedi.com) albo podczas rozmowy z konsultantem na infolinii pod numerem telefonu 222 722 722.

Masz pytania?
Oddzwonimy do Ciebie