Zgłoś szkodę

wybierz dogodną dla Ciebie formę

Zgłoś szkodę online

Zgłaszając szkodę online zwróć uwagę na poniższe informacje:

  • seria i nr polisy: sprawdź w certyfikacie
  • czy polisa, z której zgłaszasz zdarzenie została zawarta w zakładzie pracy: zaznacz „TAK”
  • czy pracownik jest nadal zatrudniony u tego pracodawcy: zaznacz „TAK”

Zgłoś szkodę telefonicznie

Zgłoszenia telefoniczne przyjmowane są od poniedziałku do piątku w godz. 07:00-21:00 oraz w sobotę w godz. 08:00-16:00.

WAŻNE

Po zgłoszeniu telefonicznym doślij wymagane dokumenty przez formularz dostępny
TUTAJ

Pobierz i wypełnij wniosek

Wypełniony wniosek wraz z wymaganymi dokumentami wyślij na adres e-mail lub pocztą tradycyjną na adres naszego biura.
Listę niezbędnych dokumentów znajdziesz na 6 i 7 stronie wniosku świadczeniowego

Zgłoś zdarzenie z pakietów dodatkowych

Jeśli chcesz zgłosić zdarzenie z pakietów: Pomoc w chorobie, 55 Plus, Druga opinia medyczna, Pomoc medyczna, Rehabilitacja, Teleopieka kardiologiczna, Transport i opieka
zadzwoń do
CAŁODOBOWEGO CENTRUM OBSŁUGI:

po nawiązaniu połączenia wybierz 1, następnie 6 i poczekaj na połączenie z konsultantem

Doślij brakujące dokumenty / Zgłoś reklamację

Sprawdź jak możesz to zrobić w wygodny dla siebie sposób

  • Zgłoś szkodę online

  • Zgłoś szkodę telefonicznie

  • Pobierz i wypełnij wniosek

  • Zgłoś zdarzenie z pakietów dodatkowych

  • Doślij brakujące dokumenty / Zgłoś reklamację

Zamów rozmowę!

Chcesz, abyśmy do Ciebie oddzwonili? Wypełnij formularz kontaktowy a nasz agent skontaktuje się z Państwem.

    +

    ponad 30 lat doświadczenia

    +

    prawie 20 000 ubezpieczonych

    +

    agentów w całej Polsce